Tisdag..

Ja igår somnade jag strax efter halv 4 tror ja. Hade inte så bra kol på klockan. Hade iaf ställt klockan för jag skulle skicka ett sms till mamma så de kom iväg runt 5 tiden. Varför jag inte skickade de innan jag la mej vette tusan. Iaf så somnade jag om ganska snabbt men olyckligtvis så lättväckt som jag är så fick jag väl ett sms när klockan va 7 så då vaknade jag igen. De va niclas som frågade om jag va vaken, han ringde då upp och när klockan va 07.50 la vi på. så vi pratade en stund då han antagligen hadfe tråkigt på väg hem från jobbet för han hade då inge vettigt att säga igentligen. haha.. Gjorde välling och gav marwin sen slumrade vi till 10 snåret ungefär. Då klev vi upp och åt lite frukost. Eller Marwin åt iaf frukost.

Nu leker han med alla sina lekaker samtidigt som han kikar på barnprogramm lite titt som tätt och skrattar för fullt. Jag själv ska dammsuga snar och diska så de blir gjort. Har sagt de många dagar n ukänns de som men idag ska de göras klart helt! Sen i kväll ska jag passa på att åka och sola lite, min psoriasis blir bättre av de och just nu är den hemskt.
De kliar så jag tror jag ska kliar ihjäl mej, kunde man krypa ur sitt eget skin hade jag gjort de för länge sen.

Sen tror jag min lilla son håller på å få en tand till, en uppi den här gången på höger sida. tyckte de såg ut att vara uppsvällt igår men känna de får jag inte göra. Men jag tror att de är en på g iaf =)
Sen har han börjat med en ny sak, när han är busig rynkar han näsan och ser jätte busig ut när han skrattar. Så himla sött. Men varje gång jag ska ta kort så självklart så slutar han å göra så.

Och ute där snöar de, de bara vräker ner. Jag vill inte ha nå mer snö nu. De som ligger kan få ligga men de behöver inte komma en massa mer nu. Nån minusgrad och fint väder, plogade vägar och inte som de är nu. Nu kan man ju inte gå ut och gå för de är ju så jäkla tungt å köra vagn i snö. Då är jag helt slut när jag har gått en liten bit bara.
Så klarblå himmel och nån minus bara skulle vara fint nu. Får hoppas de kommer snart!

Nu lär jag kila, ska fortsätta här hemma så de blir gjort nån gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test