Kvällens bilder..

I kväll har vi myst som jag skrev i förra inlägget och sen har vi busat lite innan läggdags.
I kväll fick marwin vara vaken lite längre så han la sej runt halv 10. La han i sängen, vred upp speldosan och sen sov han. Inga problem alls. Han är så duktig min sötnos!
Lägger in lite bilder från i kväll. Dock ingen när vi myser för de är lite svårt å ta själv.

    
Å så gör vi lite reklam, haha..
( DE ÄR INGENTING I BURKEN UTAN DEN ÄR HELT TOM, ENBART FÖR SKOJ! )

Jag va ner till affären idag och nu i natt så börjar jag bli förkyld. Är tät i näsan, ena sidan bara är men samtidigt rinner de.  Bra drygt och så typiskt bara för att jag va ut en kort sväng idag. Suck. Får hoppas marwin klarar sej iaf från de och att de har gått över när jag vaknar vilket jag iof inte tror, men hoppas kan man alltid!
Nu är klockan strax över halv 4 så jag ska nog ta å krypa ner i sängen nu. Är faktist lite trött nu så jag somnar nog.
Huvudverken börjar komma krypande också så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test