Morgon mys..

Då har vi klivit upp, blev lite tidigare för marwin hade tappat nappen så jag bar in han i min säng ist och då låg han och myste en stund sen va de dags att gå upp. Hade jag bara gett han nappen så hade han somnat om igen men nu är vi vakna iaf.


Morgonmys med älsklingen (bortse min morgonfrilla är ni gulliga =D)

  
Haha, javist har vi myst och busat nu å morgonen. På mittenbilden tjålar marwin, däravminen =) Sen kan ni ju som sagt ha lite överseende med att man har morgonfrisyr och är lite trött. hehe...


Hehe mitt lilla busfrö =)

Nu är de snart sovdags för min lilla knodd igen. Haha, tog ett bra tag å skriva klart de här inlägget.
Kom lite frukost, bus, byte av kläder och blöja mm ivägen men bättre sent än aldrig iaf =)


Kom på att jag ska och sola i kväll också, ska bli så skönt och jag behöver de verkligen. Va en vecka sen nu.
De har börjat klia mer och mer så solar jag idag så har jag förhoppningsvis några klifria dagar frammöver och förhoppningsvis så försvinner de helt efter ett antal gånger. Hoppas kan jag iaf för så länge jag solar kan jag inte smörja in mej med hudkrämen jag har för då kan man då pigmentförändringar där jag har utslag och de vill jag då inte ha.
Så nu är de bara till å sola och käka tabletter mot klådan. Sånt är livet för oss med allergier och sjukdommar.
Men man vänjer sej så man tänker inte på de så mycke förutom när de kliar. Känns som om man har hällt sånnt där "nyponkli" på ryggen och armarna. Alltså dom där fröna som finns innuti nyponen.
Jämt när nån hade varit dum när vi va små så kunde vi hälla lite innanför tröjan på den/dom. De va nog inte så skönt för de kliade ju bara man fick lite på fingrarna. haha.
Ungefär så känns de.
Lite klåda och utslag/torr irritrerad hud har väl ingen dött av va jag vet iaf.
Får tänka som så att de finns dom som har de värre.


Ne nu har jag inte tid länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test