Trött och Ont!

Ja nu tänker jag klaga här! Fy fan va jag hatar å va sjuk!! När vi vaknade idag så kändes de inget i ögonen förren vi hade klivit upp och började äta frukost. Då börjar de rinna ut de andra ögat. Igår rann de mäst ur de vänsta (lite i de högra bara) och nu rinner de ur de högra. De vänstra ögat är helt uppsvallt pga av att de har runnit så mycke så nu blir väl höger de också. Inge vidare snyggt må jag säga med uppsvällda ögon men vem fan ska se mej när jag är sjuk? Ingen..
Dessutom så är biholorna och huvudverken sammanhängande och de gör ONT!
Ja jag måste då säga att dom som inte är ensamstående har verkligen tur för fy fan så trött och slut man blir när man är dyngförkyld och ska passa ett litet barn också. Ne de är inge kul alls de här!

Och i morgon ska vi och bada med sabina och benji om jag är frisk(are). Vill ju inte smitta dom direkt. Men de är så typiskt att när man väl ska göra nått så ska man bli sjuk.
Snöar ute gör de också, vill inte ha nå mer snö nu!

Ne nu lär jag försöka vila! suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test