Torsdag morgon...

Nu är klockan snart halv 7 och jag har inte sovit nå i natt. Förstår inte varför jag inte bara kan somna, en sån simpel sak lixom. Snacka om at jag kommer va trött idag men de får jag kompensera med lite kaffe och tidig kväll ikväll så ska de nog gå bra. Kan ju alltid passa på å vila när marwin sover middag annars för då har jag konstigt nog inga problem med att somna. Jag har nog jämt varit så, gillar inte å sova själv helt enkelt, vill ha nån som ligger och håller om mej om nätterna, då somnar jag lättare. Antar att de är för att de är så mysigt och avslappnande, man känner sej så trygg.

Jaja,, sånt är livet, bara hålla sej vaken och hoppas på att de går bättre ikväll..

Har kikat på lite gamla bilder, många skatt vill jag lova att de blev, haha.. Så man kan se ut, både jag och annat folk. hihi..
Men så är de väl, man växer, utvecklas och ändras. Kul är de iaf å kolla på gamla kort =)

Nu sitter jag och kikar på nyheterna, oerhört roande måste jag säga, eller inte.
Söt niclas ringer nog säkert snart en sväng när han har slutat jobbet.
Ne nu ska jag plocka lite här hemma, mamma kommer vid halv 9 tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test