Torsdag eftermiddag..

Marwin har inte sovit nå middag idag fast han är jätte trött så vägrar han sova. Har lagt han i sängen nu få se om han somnar en stund, hoppas. Jag själv är inte så värst trött fast jag inte har sovit så mycke i natt så de är okey.
Har tjålat med sabina mäst hela dagen, haha. Trevligt. Kul å jämföra pojkarna lite, vissa saker är marwin före med och vissa benji trotts att de skiljer lite mellan dom. Skoj iaf =)
Får se om de möjligtvis blir badhuset på tisdag så marwin och benji får bada lite, ingen av dom har ju varit där förut så de kan nog bli skoj för dom. Men då va ju bara frågan, badkläder? Suck. haha..

Nu kikar jag efter lite recept på internet, tänkte jag skulle laga nå gott i helgen om jag hittar nå. Gör jag inte de får jag slänga ihop ett eget vilket iof går lika bra. Ja vi får se, nå smaskigt blir de iaf.
Funderar på att baka lite också, cupcake, cheescake, bullar eller nå annat gott fikabröd kanske.
 Vi får se vad som hinns med =)

Är fortfarande röd i ansiktet efter solningen igår men inte lika mycke, nu svider de heller inte lika mycke,
mäst på ryggen nu bara.
Men de står jag ut med =)


Bild tagen i morse, trött och i full gång med att tjåla och göra miner =)
Sötnosen min!

Miss, Miss, Miss, Miss YOU sweetie! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyfan va söt han ärlilla marwin :D

Bad och bus på tisdag!=)

2009-01-22 @ 18:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test