Torsdag..

I går fick marwin somna när han somnade, jag la han ingen speciellt tid och de resulterade i att han somnade strax före kl 22. och de i sej resulterade i att han sov till 10.40 nu i morse =) hehe.. så ju längre han är vaken desto längre sover han på morgonen. Så nu har vi nyss käkat frukost vilket blev lite sent iof eftersom allt blev lite framsjutet nu när marwin vaknade så sent. Men jag klagar inte för de, jag är väldigt morgontrött så får jag sova så länge så är jag bara glad =)
Dagen idag har att erbjuda städning, måste ta tag i de idag!! MEn känner jag mej själv rätt så blir de bara diska lite och plocka ihop lite, orkar sällan göra en storstädning drygt nog. Men men, de är ju inte jätte skitigt direkt utan mest rörigt.
Fattar lixom inte vad alla saker kommer ifrån!

Jo, glömde skriva igår att Marwin fick en lite tjockare vårjacka och ett par svarta nike skor med gul sula av min faster igår. Farmor hade de med sej eftersom min faster bor i sthlm. Tack så jätte mycke.

Skorna är lite stora än, men mawin har så jäkla höga och breda fötter så är dom lagoma åt sidorna och på höjden är dom lite stora i längden. Men så länge han inte går själv och behöver dom ute gör de ju inte så mycke. Han tycker nämligen inte om å gå i skor alls utan då sätter han sej ner bara.
Men de kommer väl de också när han har vant sej lite mer.

För övrigt så ska jag gå och duscha nu, Marwin ska få leka lite efter frullen nu.


Kommentarer
Postat av: Lill

Hihii, vad rolig du är..=) Det var massa namn de..=D

2009-01-29 @ 13:41:09
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test