Torsdag..

Somnade strax efter 4 i morse, vaknade runt 5 igen och kunde inte somna om direkt. Hade så fruktansvärt ont i benen. De värker från ryggen, ner i höfterna sen ner i baksidan av låren, vidare ner i knäna, smalbenen och ut i fötterna. Verken vandrar så de går uppifrån och ner och sen tillbaka upp igen. Gör skitont! Tog iaf två alvedom och la mej igen och somnade till slut. Halv 10 va de dags att gå upp och ge lillherrn lite välling och medans han lekte i sängen och kikade på tv så vilade jag lite på soffan.
Åt lunch för en stund sen, mackaroner och köttfärsås, gick ner iaf.

Nu har jag tänkt diska och plocka ihop lite, de är lika rörigt igen fast jag plockade ihop igår. Förstår inte att en liten unge kan riva med så mycke på så kort tid..

Och i morgon åker marwin till hans pappa, blir där till på söndag så då blir jag själv. Då ska jag passa på att vila ut mej ordentligt för de behöver jag verkligen nu.

 
Han har lite hår i nacken, och de står rakt ut när han har sovit =) så sött =)

 
Lite nyvaken och slö men ändå glad =) hehe, sötis med hela magen framme =)



Mammas älskling! Så underbar och go!

Ne nu lär jag plocka lite och diska så jag har de gjort.


Kommentarer
Postat av: sabina&benjamin

tack så mkt!! (f) Ja vi hörs nog inatt då får vi prata!

2009-01-16 @ 14:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test