Tisdag...

Ja idag är de tisdag, röd dag dessutom men de märker man knappt av när man ändå bara är hemma. Alla dagar känns i stort sett lika vare sej de är måndag eller fredag. Idag har vi iaf bara varit hemma, ätit lite luch och busat, kollat på petsson och findus har vi också gjort.

Marwin ska sova en stund nu men han bara ligger och krånglar fast han är jätte trött. Så fort man kikar till på han så sätter han sej upp så får hoppas han somnar snart för annars vet jag nån som kommer bli väldigt grinig senare. Han har en förmåga att bli de när han inte sover nog mycke.

Jag själv sitter och kikar lite på internet, kikar på lite hus. Dock så ska jag inte flytta men kika kan man ju alltid göra. Tycker de är kul å kika å speciellt på dom här dyra "lyxvillorna" för flera miljoner. Jaja, drömma kan man ju alltid göra eller hur? =)

Ne nu lär jag försöka få Marwin i säng..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test