Snart så..

Idag har jag tvättat, va behövligt men de är ju så jäkla tråkigt när man inte har egen tvättmaskin. Huvudsaken att kläderna blir rena iaf så får jag väl tycka att de är tråkigt då. Får hoppas jag får flytta till hus nångång i framtiden så jag kan ha egen maskin, kan man iof ha i lägenhet också men nu hoppas jag på att vi ska bo i hus och inte i lägenhet hela livet.
I helgen har de varit lungt, har inte gjort nå speciellt alls faktist. Gör jag inte nu heller förutom att ligga i soffan och kika lite på internet och vänta på min underbara son som snart kommer hem efter en helg hos hans pappa. Ska bli så skönt att han kommer hem igen, saknar han massor!

Funderar om vi ska gå ner till villgott på onsdag, har dom öppnat försten??
Vore kul å sen får marwin leka lite.. Kanske ska höra med sabina om vi ska ses nån dag får marwin leka lite med benji också, kan ju hoppas att hon har tid, hehe..

Sen ska jag planera lite inför våran minisemester till sthlm över helgen. Ska bli så skönt! Dock va inte min faster och barnen hemma för dom är här i stan och är barnvakt åt min andra fasters barn över helgen men min fasters man är hemma, eller han jobbar och slutar typ 18 men de gör ju inget. Vi kan strosa omkring i stan lite, fika lite på dom urmysiga caféerna, shoppa och lite sånt. så vi åker endå =) Behöver komma bort lite härifrån...

Nu kom marwin, wiii =)

Kommentarer
Postat av: sabina&benjamin

klartpijkarna ska leka :D hihi

2009-01-19 @ 10:36:06
URL: http://truediamond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test