Snart besök...

Nu på morgonen kom mamma hit och hälsade på en stund, vi åkte och handlade lite också så nu är både frys och kyl fulla igen. Skönt! Så jäkla drygt när de är tomt överallt för just när de är som tommast så vill man ha allting, haha..
När vi kom hem gav jag marwin lite mellis och sen plockade vi ihop granen och ljusstakarna samt dom flästa tomtarna, tror de är 2 kvar men dom tar jag sen då jag inte fick plats med dom just för tillfället. Lär göra lite plats åt dom. Sen har jag dammsugit och diskat. Så de är skönt å ha de avklarat. 

Nu sover marwin middag efter att ha ätit spagetti och köttfärsås. Ute snöar de och jag har världens värk i magen och ryggen (antagligen ägglossning). Brukar få ont då, typ som mensverk. Trött är jag också efter att jag inte har kunnat sova nå alls i natt. Närapå så ögonlocken trillar igen men bara vi får lite besök av Linda så går de nog över lite. De blir när man sätter sej ner en stund, då kommer tröttheten. Så jag får hålla igång hela dagen så går de nog bra =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test