Onsdag...

Idag har vi inte gjort mycke, varit och handlat lite mat bara. De blev potatisgraätäng kvar igår så de fick bli de idag med. Igår åt vi potatisgratäng och stek med beasås och babeque sås. Så gott och idag blev de potatisgratäng och chicken cordon bleu typ. De är iaf kyckling med skinka och ost i. Gott de med och marwin smaska massor =)

Sen har vi sovit lite middag nu på eftermiddagen, både marwin och jag va så trötta så vi somnade halv 3 och sov till kvart över 5. riktigt skönt. Och jag har sån tur att även om marwin sover så sent på eftermiddagen så somnar han iaf halv8-8 på kvällen och sover hela natten. Så de är skönt men även om han sover hela natten så kan inte jag sova. Sover jätte dåligt och bara vänder och vrider på mej hela tiden men kan inte somna hur jag än försöker.

Ne nu har jag ingen ork/lust å sitta här mer, ska leka med marwin ist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test