Natten till torsdag..

Ligger här i soffan, försöker samla mina tankar så att jag kan sova men de går inte. Tankarna gör mej tokig.
Marwin har sovit sedan 20 tiden och sover även nu, jag har plockat lite här hemma, kikat lite på internet, strukit och bytt gardiner i köket nyss och nu ligger jag här i soffan. Trött på att inte kunna sova om nätterna, ligger och vänder och vrider mej hela tiden men inser efter en stund att jag somnar inte hur länge jag än ligger där. Bättre att försöka trötta ut sej så somnar man av utmattning till slut. Kan bara inte förstå att jag inte kan släppa dessa tankar och funderingar, alla bilder min hjärna målar upp i mitt huvud utan att jag vill de. Jag orkar inte ha dom där längre! 

Känner mej så osäker, så fundersam. Vad blir de av framtiden, vad kommer hända och vad kommer inte hända?
Kommer de någonsin bli sådär perfekt som man drömmer om eller kommer livet vara en enda röra föralltid?
Kommer de bara bli halvbra och inte toppen? Vad ska jag göra med vissa saker, ska jag gå frammåt eller stå kvar?
Ska jag glömma och förlåta eller gå vidare med minnena? Så många frågor men inget svar...

Ne nu orkar jag inge mer, måste försöka sova så jag orkar med imorgon, klockan är ju iaf 03.33...

Natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test