Myskväll..

Idag har jag och marwin bara varit hemma, eller vi har varit ner till affären en sväng eftersom de inte blev av nå igår.
Handlade lite och sen gick vi hem, lagade lite mat som idag fick bestå av tacos. Marwin gillade de skarpt kan jag säga. Han smaskade och åt JÄTTE MYCKE! Så duktig så min lilla knodd.
Resten av kvällen har vi spenderat på att plocka lite i sovrummet, byta sängkläder, dammat och dammsugit där. Nu kollar vi på Let´s dance och myser i soffan. Klockan är nån minut över 21 och idag låter jag marwin vara vaken tills hans somnar. Annars brukar jag lägga honom senast kl. 20. Men idag gör vi ett undantag och myser i soffan =)
Lägger in lite bilder när älsklingen har somnat. Nu ska vi fortsätta mysa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test