Måndag..

Somnade sent i morse, klockan va nog närmare 5 snåret skulle jag tro. Så jag va inte sådär jäte pigg på förmiddagen direkt. Som tur är va min son också trött och sov ända till 10.20 i morse. Så skönt för oss båda. När han hade vaknat blev de blöjbyta och sen myste vi lite i min säng innan vi gick upp.

Marwin har nyss ätit lite mat också, fick bli korvstroganoff och ris idag. Jag va inte så särskilt hungrig så jag hoppade över de. Har ingen matlust alls nu för tiden och jag tycker de mästa smakar konstigt även om de inte gör de. Bra knepigt.
Jag har iaf diskat nu, Niclas kommer snart så vi ska följa med han upp till elgiganten en sväng sen i kväll när marwin har somnat ska jag storstäda. De behövs verkligen nu och idag känner jag lust å göra de faktist. Plocka ihop, damma, damsuga, byta lite gardiner kanske om de hinns med. Skulle vilja möblera om också men de tror jag inte att de blir av. Bokhyllan är så jäkla tung så den kan jag inte flytta själv. Eller kan kan jag nog men jag vill inte riskera att den ramlar ihop som ett plockepinn, haha..  Kan iof höra med mamma när hon kommer hit i kväll, om hon kommer om hon kan hjälpa mej, skulle vara skönt med lite förändring här i hemmet.

Ne nu lär jag kliva in i duschen en snabbis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test