Lördag kväll..

Ja nu är de kväll, klockan är strax efter 22 och jag ligger på soffan, halvglor lite på filmen på 4an medans jag kikar funt på internet. Har fått veta lite mer om morfar nu och han hade fått en blodpropp i hjärnan också =( Usch, hoppas verkligen att han klarar sej och blir frisk snart..

För övrigt så pratade jag med sabina igår natt, så skönt å prata av sej ibland och få lite tips och råd, tack =)

Sen har jag försökt lägga in bilder i ett mail som jag skulle skicka men de går inte, så jag lär lägga in bilderna på nån annan dator och skicka därifrån för min dator går de inte på. Så jag kan tyvärr inte skicka bilderna till Jonny och Salme än men gör de så fort jag får fart på de igen..

Just nu känner jag att jag skulle behöva åka bort ett tag, över en helg bara å tänka på nå annat. Åka på spa, åka skidor, kryssning eller bara åka iväg en helg och bo på hotell och shoppa och ha de mysigt. Kanske ska åka till min faster och hennes familj i sthlm och ta de lungt ett tag och bara ha de bra. Försöka släppa alla tankar en stund och njuta av livet.
 Unna sej en massa god mat, lugn och ro, bara gå och mysa i gamla stan och fika på dom underbara caféerna.
Jag bara älskar de, synd att man inte gör de oftare än man gör för som de är nu blir de väldigt sällan.
Ska nog ta en tripp i slutet på januari när "löningen" kommer.

Sen börjar de dra ihop sej med mammaledigheten också. Har dagar till den 30 juni.
Vet inte nå vad jag ska jobba med, eftersom jag inte kan jobba med de jag är utbildad till.
De löser sej alltid på ett eller annat sätt förhoppningsvis.
Nehepp om jag skulle ta å kika vidare på internet kanske.
Måste ha lite fakta om hur jag ska fixa frillan.
Haha, trevlig natt iaf..



Avslutar med den här bilden på mej & älsklingen,
Fullkomligt älskar den här bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test