Lördag kväll...

Idag har de varit lungt. Klev upp så sent som efter 11 vilket va otroligt skönt för en gångs skull. Inte för att jag är uppe jätte tidigt annars heller men de är skönt å få sova ut utan att behöva oroa sej för marwin. Han är ju vid hans pappa och kommer hem i morgon. Saknar han nu!
När jag väl hade hasat mej upp så plockade jag ihop här hemma, diskade lite sen gick jag till tvättstugan. När jag lagt i tvätten gick jag ner och handlade lite och skulle köpa lite mer Ice coffe men de hade dom väl självklar inte. Så de får jag köpa i morgon, nån annan stans, typ mm för där har dom de vet jag. De är ju så otroligt gott, kan dricka hur mycke som hellst av de, haha.
Sen lagade jag mat, blev klyftpotatis, kött och grönsaker med svampsås. Va faktist lite nyttig och blandade olika grönsaker idag, minimajs, brockoli, morötter, böngroddar, bambuskott och blomkål =) hehe. nyttigt och gott.
Hämtade tvätten sen kom jag på att jag va sugen på choklad så då blev de en sväng till affären igen och köpa de och de va sååååå gott. Va år och dar sen jag åt choklad sist tror ja. Kollade på körslaget och nu sitter jag här. Halvglor på filmen på 4an och kikar lite på internet. Dricker Ice coffe och äter choklad och hoppas på att Sabina ska logga in på msn snart =) hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test