Fy sjutton!!

Har legat i sängen sen 22 men kan verkligen inte somna så jag gick upp för typ en timme sen och nu är klockan halv 3 snart. Vill bara kunna sova men de går inte. Får bli en dag med mycke kaffe känner jag om jag ska orka med.
Har tjålat lite med sabina nu sähär mitt i natten också men nu har hon lagt sej och sover förhoppningesvis vilket jag också borde göra så jag ska alldeles snart krypa ner i sängen igen. Behöver värma mina stackars iskalla fötter. Är jämt kall om fötterna vilket inte alls är särskilt kul. Men men, de är väl så. Dålig blodcirkulation kanske.

Har lite bilder jag skulle ha lagt in på marwin men de får jag göra i morgon. Tog kort på hans frisyr efter att han sovit middag, så kul. Han har ju inte mycke hår men de han har är väldigt blont och i nacken är de tjockt och mycke och de stog rakt ut. Hehe, såg så kul ut =)

Ne nu lär jag FÖRSÖKA sova iaf.. suck..
Natti natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test