Fredag..

Ja idag är de fredag, vi är uppe relativt tidigt må jag säga. Klockan va strax före 10 när vi gick upp.
Har lite huvudverk efter för lite sömn, när jag väl lyckades somna så knölade marwin. Han har gjort så i två nätter nu att så fort han har tappat tutten så vaknar han och grinar. Han kan ta tutten och stoppa in den i mun själv men han gör de inte på nätterna av nån konstig anledning. Iaf så är de nog tanden uppi som snart komma skall som spökar. Han är helt svälld i tandköttet där så de gör väl ont skulle jag tro. Och till råga på de så när jag tog upp han i morse hade han spytt ner sängen. Han fick välling i morse när han vaknade med de va ett misstag. Han lägger sej alltid på mage och sover så om han har ätit välling när han somnar och sen äter en flaska till tidigt på morgonen så spyr han upp den. Så de blir de inge mer. Kom på mej själv efter. Men de är sånt som händer, bara byta och tvätta.

Idag ska vi inte göra nånting vad jag vet. Gå ner och handla lite kanske då de inte blev av igår. De är tomt överallt nu tycker jag så jag lär handla hem lite så marwin har de han behöver. Lite mat och frukt. Jag äter iaf så klent så de va inte så noga med mej. Jag har ju några kilo å ta av så jag lär ju inte dö av de direkt =) haha..

Jag tog ju lite bilder igår morse när vi myste, nu lägger jag in mina absoluta favoriter, bara älskar dom här bilderna!









Nu ska jag plocka lite här hemma, skulle behöva duscha också så de får de bli om en liten stund.
Ska även bädda rent i marwin och min säng samt vika tvätt. Så tråkigt å vika tvätt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test