Fredag kväll..

Våran dag har bestått av hemmalek och bus. Vi har inte ens varit utanför dörren idag, haha..
Vi har däremot busat och lekt massor, marwin har skrattat så jag har aldrig sett han så glad. Så underbart att se och höra. Nu ligger han iaf i sängen och drömmer sött sedan 20 tiden ikväll. Han somnade precis innan lets dance så jag kikade på de och tyckte att de va totalt världelöst!

Sen glömde jag skriva en sak igår. Igår kväll knackade de på dörren ganska sent, jag kollade vem de va och utanför stod en äldre kvinna och en man. Jag öppnade och hon berättade att dom kom från hyresgästföreningen och frågade om jag va på festen som ägde rum i vårat hus på nyårsafton. Nej jag va inte där berättade jag då och att jag va hemma vid min syster. Men att de va massor med folk (fjortisar) och ett väldans liv när jag kom hem sent på natten och de höll på väldigt länge. Hon berättade sedan att de kommer aldrig upprepas utan lokalen ska endast vara tillgänglig att hyra för dop, barnkalas mm och några sena kvällar och nätter blir de aldrig mer.
Vem som hyrde lokalen vet jag men de hör inte till saken då jag absolut inte tror att de va menat att de skulle komma en massa fjortisar å härja. De känns skönt att de inte blir av igen och jag förstår alla äldre att dom inte tyckte att de va nå kul då de bor många i mitt hus samt bara äldre i huset mitt emot. Nej skärpning ungdommar, håll er hemma eller drick med måtta. En massa snefylla, bråk, högljudda folk är oftast inte populärt där de finns grannar och folk som bor i närheten som blir störda!

Nu har jag kikat runt lite på internet och hittat en massa jag vill ha men de ser ut att få vänta ett tag..
Nu ska jag spela lite betapet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test