Fredag..

Igår orkade jag inte skriva nå så jag gör de idag ist.

Igår blev Marwin hela 11 månader, mammas plutt!
Kan verkligen inte förstå va fort tiden går, helt otroligt fort.



Morgonmys i mammas säng =)

Ja nu är de 29 dagar kvar tills han fyller hela 1 år. För er som inte vet de så får vi fira marwin den 28e februari då hans speciella dag den 29e februari bara finns vart 4e år. Marwin äe nämligen ett speciellt barn och är född på en speciell dag, nämligen skottdagen. Den är ju speciell pga att den bara finns vart 4e år. Så när marwin fyller 4 år får vi fira extra mycke den 29e =) Men självklart kommer han få en toppen födelsedag den 28e också.

Ja ett år har snart gått sen han kom upp i min famn. Den känslan va underbar. Att få se sitt barn för första gången på riktigt är obeskrivligt och dom som missar de på pga olika orsaker har missat nått för livet.

Nu ska jag lägga marwin en stund för om en stund kommer hans pappa så då ska han åka med honom och blir borta till på söndag. Jag ska passa på att vila upp mej nu efter förkylningen och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test