Andra Avenyn Is the shit!

Nu har jag setat som klistrad framför tvn, andra avenyn gick ju och de är ju bara såååå bra. Har sett varenda avsnitt och kommer fortsätta följa alla avsnitt som kommer. "Du har smittat mej med din jävla bögsjukdom". haha..
Ja bra är de iaf.

Annars då, har städat lite idag, diskat och möblerat om och bytt gardiner i sovrummet. De blev mer plats nu och sen drar de lite kallt från balkongdörren så jag ville inte ha marwin där om ha sover i sovrummet vilket jag försöker vänja han vid. De har gått bra i några nätter nu och jag hoppas de fortsätter gå bra och att han kan sova fast jag sover i samma rum.

Syster och Jens har varit här och hälsat på idag också, lekt lite med marwin och tjåla lite. Trevligt som vanligt.

Pratar med sabina nu, hoppas allt går bra i morgon, håller tummarna! Lider verkligen med dej =(
MEN du är stark och jag vet att du klarar de galant.
Tänker på dej/er!

Kommentarer
Postat av: sabina&benjamin

Vad du är go (f) :)

2009-01-21 @ 00:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test