Min onda hals! usch..

Nu sitter jag och dricker en HET kopp capuccino som lindrar min onda hals skönt. Vaknade i morse och hade jätte ont igen, kunde knappt svälja. Men nu när jag har druckit lite hett så är de inte alls lika jävligt att svälja.

Mamma och mina två småsyskon va förbi för en stund sen, hon hämtade lite kläder jag va tvungen att ha tvättade idag. Går fortare att tvätta där och sen slipper jag springa fram och tillbaka i tvättstugan som för övrigt ligger en bra bit bort.
Syrran stannade kvar så hon har lekt med Marwin nu ett tag så nu sover han. Evelina kollar på tv =)

Marwin åker iaf till syrran/moster idag och ska sova där till i morgon,
De kommer gå så bra så. Tror att han behöver träffa andra än mej lite oftare för han är ju jämt med mej och de skadar absolut inte att han träffar andra. De är bara bra om han gör de. Så jag har börjat släppa på linan lite vilket är skönt för oss båda.

Sen träffar jag han i morgon på dagen sen åker han till sin farmor och blir där till på söndag.
Vi har ju börjat med att dom ska ha han varannan helg så han får träffa sin pappa lite.
Kommer sakna min lilla plutt när de blir hela helgen men jag vet ju att han kommer hem på söndag och då har jag laddat batterier så de är fullt. Då har jag massor av energi till att hitta på saker och busa för fullt.

Marwin har föresten feber än, dessa jäkla tänder..

Hittade en bild på mej och marwin från bb, lite suddig synd nog.
Mammas lilla gosse, så fin!


Så stor han har blivit! Mamma Älskar dej gubben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test