Nu mår jag bra!

Nu mår jag bra, de är mörkt och kyligt ute, Marwin sover och jag sitter nerkrupen i soffan omsvepen av en mjuk och go filt. Alla lampor är släkta och rummet är lite dunkelt, de är endast dom tända ljusen som lyser upp och ljuset från laptopen och tvn vilket inte ger alls så mycke ljus, de ger en mysig stämning. En varm kopp capuccino står på bordet och väntar på att bli uppdrucken.
De fattas bara nån att mysa med under filten och jag vet en som jag vill ha här nu =)

Tänkte jag skulle kika runt lite på nätet om jag hittat nån bra åkpåse eftersom ingen har något tips åt mej.
Jag har jätte många besökare men inte en enda som har något tips?

I morgon ska vi iaf åka till borlänge på eftermiddagen och kika lite.
På förmiddagen vet jag inte vad vi ska göra, funderar på att gå till öppnaförskolan en sväng men vi får se.
Så tråkigt att gå dit själv även om de säkert är folk där men endå.. haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test