Måndag/tisdag

Marwin är bättre, han har inte haft nån feber i natt men är snorig än, han har sovit vid mamma/mormor i natt och de gick iaf jätte bra. han sov hela natten och har inte varit nå ledsen. Jag har varit ute och åkte lite lastbil med niclas. Skönt å bara vara sej själv och inte mamma för en stund.

Alla föräldrar och speciellt ensamstående tror jag behöver en stund för sej själv ibland. Jag menar när man är två kan man iaf bytas av och på så sätt få lite egen tid men som ensamstående så har man inte riktigt den möjligheten.
Så ibland behöver man den där egna stunden och inte vara mamma även om livet som mamma är underbart så är de inte alltid en dans på rosor.

De finns MÅNGA underbara och bra stunder men sen kommer även dom få jobbiga. De finns inge förälder som kan säga att dom aldrig har haft en jobbig stund för de har alla vad dom än säger.
Syrran ville ha Marwin på torsdag till fredag och de får hon väl om hon vill de. Får jag lite egen tid då också =)
Efter förra veckan med sjukdommar, stress, knappt någon sömn, och passning av mina småsyskon så behövs de.

Nu sover Marwin så jag ska ta de lungt, kika på lite recept på nätet tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: E m m a

Du svarar ju aldirg när man ringer!! :(



Jag kan osså ta marwin några dagar :) hihi!

2008-09-02 @ 22:46:32
URL: http://ploom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test