Trodde han skulle klara sej undan..



Jag vill ha en riktig kamera nu, tycker att de är så kul å ta kort men dom blir ju inte dom bästa när man inte har nån bra kamera. Så en ny systemkamera skulle sitta fint.
Ingen som vill skänka mej en sån =D haha..

Marwin somnade strax efter 9 tiden. Och han har redan vaknat 4 ggr. Nu är han helt vaken, tät i näsan och gnällig.
Han va inte tät i näsan när han somnade, nu sitter han upp och då rinner de.
Sen kan jag säga att jag har en envis son, näsan får man inte röra. Då blir de livat vill jag lova.
Han blir jätte arg och skriker rakt ut.
Så, ska de bli till å sitta i soffan å försöka få han att sova nu igen?
Trodde verkligen att han skulle klara sej nu.
Detta inlägg har tagit mej sissådär en timme att skriva men nu fick jag Marwin att sova.
Tacka vet jag vagnen. Han får sova i den i natt få se om de går bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test