Utkast: Ja idag ...

Ja idag är de måndag, känns mer som söndag. Är trött och har huvudverk precis som jag har haft hela helgen. Inge vidare. De måste vara förkylningen som gör att jag har huvudverk och är trött, är snorig och har ont i kroppen, de rinner i ögonen som vanligt när jag blir förkyld. De har inte börjar rinna ordentligt än så vi får väl se vilken dag som blir en helvetesdag. Känner iaf att de är på g och de rinner lite till och från =(
Marwin är också snorig, ena stunden helt tät i näsan och nästa då bara rinner de, ingen feber än så länge som tur är.

Igår fick Marwin bara sova sin vanlig stund mellan 11-13 men han sov endast en kort stund då sen sov han 10 minuter bara på eftermiddagen. Som jag skrev tidigare försöker jag hålla han vaken och sysselsatt så att han inte ska sova nå på eftermiddagen. Ska prova om han sover hela natten då och inte krånglar. Nu har jag provat i 2 nätter och han har sovit hela natten båda dagarna, från 20 tiden till halv 6 på morgonen sen äter han välling och somnar om, sover till 9, halv 10.
Så han ska inte sova nå på eftermiddagarna hedan efter, är han jätte trött så får han sova max 10 minuter och inte 1-2 timmar som han annars brukar göra.

Vi kollade iaf på andra delen av "The hills have eyes" igår och den va också bra. Men nu är de ju så att de finns en 3a men vart finns den då? Den finns inte att hyra här iaf så jag lär leta på vart man kan hyra/köpa den.
Man kan ju inte bara se två av tre heller så den 3e lär jag fixa.
Vi käkade iaf mat som jag lagade igår och den blev as god.
Sen blev de cheescake med varma hallon till efterrätt.
Senare på kvällen ringde pappa och frågade om vi ville ha lite kräftor för de vart massor över så jag gick över och hämtade de. Då hade han även gjort avokado med hemagjord skagenröra så de åt vi senare på kvällen. haha, blev mycke äta där igår =)


I morse vaknade marwin vid 9 tiden och då fick han ligga i min säng och gosa lite så vi gick inte upp förren efter 10 tiden, så skönt=)
Den här veckan är de nattjobb för en viss herre, så jag antar att de blir så där sena nätter i telefon nu som vanligt. haha..

Hm undra vad man ska göra nu då? har så tråkigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test