The hills have eyes!

Igår vart de en lugn kväll. Marwin somnade och sov hela natten, ända till klockan 10. så jag ska försöka att hålla han vaken om dagarna isf att han sover på eftermiddagarna. han brukar sova mellan 11-13 sen mellan 16-18 och sen igen när han ska sova vid 20 tiden och de brukar iof gå jätte bra om han är hemma och har sina rutiner men dom blir totalt rubbade när han är vid sin farmor och de tar flera dagar för oss att få in rutinerna igen. Så nu ska vi försöka med nya rutiner få se hur de går.

Vi kollade på "The hills have eyes" igår, en riktig rysare. Och lättskrämd som man är så carm jag skrämd för minsta lilla som vanligt. Vilket Niclas tycker är jätte kul. så jag kan ju bara säga att jag låg på helspänn under hela filmen. Men den va bra iaf så i kväll lär vi ju se andra delen av den =)

Det börjar som en helt vanlig dysfunktionell familjesemester.

Förortsfamiljen Carter gör en efterlängtad resa genom öknen på väg till Kalifornien för att fira föräldrarnas bröllopsdag när deras resa plötsligt ger upp. Miltals från civilisationen och i en tryckande hetta inser de snart att de inte är ensamma ute i ödemarken...
Den inplanerade ledigheten utvecklar sej till den värsta mardröm du någonsin kan tänka sig..
THE HILLS HAVE EYES är en nytolkning av skräckfilmsklassikern från 1977



I kväll ska vi se den 2a delen, få se om den är lika bra.
Ska även bli skoj å se om den är äckligare eller inte.
Sen finns de tydligen en 3e också så de ska vi väl se nångång också.



Kan rekomendera första filmen iaf för den va bra, får se om jag kan rekomendera dessa två också.
De återstår att de när jag har sett dom =)
Ne nu skulle en dusch sitta fint, ska ta en bara marwin har somnat vilket nog inte blir än pga att han sov så länge idag. han somnar kanske runt 12 eller nå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test