God morgon, god morgon, solen skiner och fåglarna kvittrar!

Ja de stämmer bra idag de..
Vi klev upp en halvtimme tidigare idag, de vill äsga halv 9. Solen lyser för fullt ute och värmer verkligen upp lägenheten, speciellt mitt sovrum som har morgonsolen rakti in i rummet.
Marwin har ätit sin välling och ligger som vanligt på sitt täcke på golvet med en hel hög med leksaker. Men just nu ligger han och tjålar för fullt medand han kollar på tv. Och på tv visas Madicken, dom firar jul. Man blir ju bara å längta då =)
Men den dagen kommer den med snart så vi får ta vara på dom här fina höstdagarna först.
Solen skiner och de skulle tydligen bli sånt här toppenväder ända fram till nästa onsdag. Skönt när solen skiner och de är höst och lite kyligt ute, de gillar jag.





Ni får ursäkta att kvalitén på bilderna inte är världens bästa.
Jag har nämligen ingen bra kamera.
En systemkamera skulle jag vilja ha så jag kan ta fina kort på min son.
Han är ju trotts allt bara liten en gång och då vill jag ta vara på den tiden
och ta många fina bilder. De är ju enda sättet att få en bild på hur ursöt han är/va som liten.
Många minnen sparas i bilder och när man vill bli påmind så kan man kolla på dom även om man inte kommer
ihåg de utan att se bilderna. Alla vet ju att minne de har alla men sen är de inte så bra alla gånger
och de kan inte lagra hur mycke som hellst tyvärr. Då är de bra med kort så man kan kolla på.
Nu ska jag ringa mamma och höra om vi ska åka till stan en sväng och kika =)

Hon är hemma med min lillebror som ska till doktorn idag så de passar ju bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test