Trevlig kväll!

Ja nu är de inte många timmar kvar tills marwin åker, usch. De är så ensamt när han inte är hemma =(
Så i kväll/natt ska jag fördriva tiden i en lastbil med niclas, tycker verkligen att de är jätte skönt å åka lastbil. Man blir helt avkopplad och speciellt när de är mörkt. De är fint de=) hihi..

Ska åka till stan med mamma och handla lite nu innan både jag och marwin ska iväg.
så trevlig kväll säger jag åt er nu för de lär inte bli nå bloggande i kväll såvidare jag inte tar med datorn. Men de tror jag inte att jag gör för de är så dåligt batteri utan strömsladden..

Kommentarer
Postat av: EMMA

Nu har ja utmanat dig. Titta på listan i min blogg, kopiera till din å svara ärligt!

2008-09-20 @ 18:26:12
URL: http://ploom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test