The weekend!

I fredags åkte marwin till hans pappa och farmor, jag va med niclas på jobbet och åkte lite lastbil vilket jag tycker är kul.
Man blir så avslappnad och de är bara skönt helt enkelt.
Kom hem på lördag morgon och då sov vi en sväng. Vaknade halv 1 i lördags och då gjorde vi oss i ordning och begav oss till självaste "lilla" linde. Lindesberg för er som inte vet. Där kollade vi på hockey då niclas systers son spelade.
Sen gick vi och kollade lite på tivolit, niclas van väl nå gosedjur å så, hihi =)
Sen tog vi en promenad i stan och käkade slutligen på kebab house innan vi åkte hem och de blev en otroligt god sallad, älskar kebabdressingen som är till! mumms...

Tillbaka i berget, där hämtade vi en kattbur vid mamma som "bubben" ska få åka i till och från veterinären i morgon. Han ska kastreras så därför. De är niclas katt kanske jag också ska säga så nu inte funderar på om jag är helt efter =)
Vi åkte iaf hem till niclas efter att vi hämtat den, gav kissemissen lite mat och ren låda sen åkte vi och handlade lite snacks =D
Vidare till berger och hyrde en film, "Wrong turn 2" de ska vara en rysare iaf men den va inte alls särskilt läskig utan med vidrig. Massa äckliga helgalna människor som dödar och äter dom som filmen handlar om. Mycke blod och köttslamsor visas iaf. Den va okey men bättre jar jag sett, helt klart.
Idag har vi bara tagit de lungt, kikat på reprisen av IDOL, haha..
Niclas har iaf åkt hem nu och jag ska åka till mamma en sväng hade jag tänkt.

Om 3 timmar ca kommer min älskade son hem också. åh va jag längtar efter honom!
Sen ikväll ska vi in till stan, niclas ska tvätta sen blir de nog en tidig kväll skulle jag tro eftersom vi ska till veterinären i morgon till klockan 10

Ja de va vad jag har hållit på med i helgen, en helt okey helg. Skönt att ta de lungt ibland tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test