Sovmorgon =)

Här i huset blev de sovmorgon idag ända till klockan 10 =)
Så skönt men de är mindre skönt att vakna med huvudverk vilket jag gjorde idag med. Nu har jag haft huvudverk sen i lördags, är de normalt [?] om man är förkyld?
Idag ska jag iaf ta itu med disken sen igår, orkade inte diska då så de ska jag göra idag. Jag brukar annars diska direkt efter att jag har använd nå för jag hatar verkligen när de är den minsta lilla disken, jag vill ha de rent och snyggt runt om mej och att bo i ett rörigt hem är något jag aldrig skulle klara av. Vist Marwins leksaker ligger väl lite utspritt ibland när han har lekt med dom och de är väl okey även om jag tycker att de ser rörigt ut. De är jussom ingen idé att springa å plocka ihop dom hela tiden för de går inte långa stunden så har han rivit ur dom igen. Jag vill ju att han ska leka så äh, så länge de är leksaker och inte en massa annat skit är jag nöjd =)
Sen ska jag duscha, laga lite mat, plantera om blommorna som jag har öppe för dom har maja (min katt) rivit ur jorden ur så dom har lite klent med jord.
Hm, är de nå mer jag ska göra idag tro, nje inte vad jag kommer på iaf. Bara slappa och ta de lungt och hoppas på att vi blir friska snart och att marwins näsa slutar krångla!

Nu ska jag busa och leka lite med mín son..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test