Söndag idag..

Han sov kanske 30 minuter ve halv 1 sen åkte vi in till stan, mina småsyskon skulle åka lite karusell och sen skulle jag handla.


Idag har Marwin åkt parisehjulet för första gången, han vart inte de minsta brydd av de.











Sen va vi och handlade så idag har jag gjort en cheescake som nu står i frysen, mumma..

Till middag blir de:

kyckling som jag först steker och kryddar.
Skär snäckpaprika i ganska stora bitar och steker med wookgrönsaker.
Lägger i kycklingen i en ugnsform och sen på ed grönsakerna.
Blanda grädde med paprikapulver och häll över.
Sen på med ost uppepå.
Låt stå i ugnen tills osten fått lite färg.

De serverar här till middag men de blir en överaskning åt niclas som inte vet vad de blir än.. Mummmms...
Men han tycker nog att de är gott =)

Ne nu ska jag plocka ihop lite sen ska vi ner på byn och käka glass, lär in på affären och köpa hallon som ska serveras till cheesaken också för de glömde jag såklart köpa i stan.
De där med minne är inte alltför bra, haha..
Sen ska vi hyra film också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test