Så jäkla värdelöst!!

Nu har jag varit på marken och de va de sämsta jävla skit jag varit på. De va jätte dåligt med stånd och dom som stog där va de absolut inge intressant att ha. Tivoli va också bra trist tycker jag, inte för att jag åker karusell men va 17.
Ne de va ingen höjdare iaf och folk har absolut ngen förståelse för oss med barnvagn. Dom visaringen som hellst respekt utan dom bara går och knuffar på en hela tiden.
Jaja, jag köpte iaf lite strumpor som vanligt och sen köpte jag munk till Niclas =D haha..

Ïkväll är de rockabilly i parken här och sen är stopet öppet. Funderar på att gå dit nu när de för en gångs skull är öppet. De är ju inte ofta de är de...
Ja vi får se, ska jag ut så ville niclas iaf va hemma med marwin så ja vi får se som sagt.

Nu ska jag gå ner och fika med mamma, är nämligen vid dom nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test