Morrn morrn..

Ja då va klockan strax efter 9, de har inte blivit särskilt mycke sömn i natt pga av att Marwin bara krånglar och vaknar efter 10 minuter, han sov som längst 14 minuter i streck denna natt. Så nu är jag i stortsett helt jäkla dö och orkeslös. Orkar inte göra nånting, slut i kroppen och har huvudverk. Usch säger jag bara!
Tycker att de har varit nog med sån här skit nu. Är de inte förkylninge eller feber så nog fan är de nå annat som gör att han inte sover. Hoppas på att de dyker upp en tand snart så han kanske kan börja sova normalt igen för de här tar energin ur mej helt.

Nu ska jag iaf diska efter gårdagens middag, va för trött igår för att göra de men idag är jag ännu tröttare, suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test