Morgonbilder!

Lite bilder på min glada son nu på morgonen, så underbar och helt perfekt!



Marwin och hans läragåvagn. Han kan inte gå mer än ett steg själv än men stå med den går alldeles utmärkt.
Han tycker om att ut och gå om man håller i honom men oftast räcker de att hålla i lite i läragåvagnen så den inte går så fort så kan han gå efter själv. Den åker lite för fort om man går själv =)
Men vi tränar varje dag så jag hoppas att innom en snart framtid så ska han förhoppningsvis gå.
Krypa ser de inte ut som han vill lära sej iaf för han blir så arg när han får ligga ner. Men idag ålade han en bit iaf och i natt när jag va in till han så stog han i krypställning och kröp i sängen men på golvet kan han inte krypa.
Däremot springa i gåstolen älskar han, de går av bara farten. Han är hur snabb som hellst och köra på mamma de gillar han. Speciellt när hon står och diskar eller lagar mat tycker han är skoj. Han springer på mej och sen skrattar han för fullt. Mitt lilla charmtroll.






Just nu sitter marwin i gåstolen i köket, han har rivit ner ALLA leksaker som låg på soffan så nu ligger dom utspridda i hela köket och han skrattar för fullt. Han är inte så lång för sin ålder, han är snart 7 månader och han va 65,5 cm lång sist vi mätte. Jag har fått för mej att dom flästa barn både yngre och lika gamla är längre än han men de verkar inte
göra så mycke för han når ner i gåstolen så han kan springa iaf. Blir han som mej så drar han iväg på längden snart och kommer istort sett ha vuxit klart när han går i 7an men blir han som hans pappa så lär han va kortast tills typ 9an innan han drar iväg på längden. Hans pappa är väl inte överdrivet lång, 1.85 cm, kanske lät som han va en jätte men de är han inte. Så de ska bli kul och se vem han bråss på. Om han blir som mej, tidig eller som hans far, sen =)
De spelar ju absolut ingen roll men de är sånt där som är kul å se tycker jag, vem han bråss mäst på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test