Mina nytvättade favvojeans..

Nu har vi vilat lite, eller försökt iaf. Så fort jag hade somnat så vist ringer telefonen och de va inte en gång de ringde. Tror alla ringde just den stunden jag skulle vila. Kunde inte slå av ljudet heller för bvc skulle ringa om vilken tid vi ska dit den här veckan.
De blev iaf på fredag klockan 10 som vi ska dit så då ska Marwin få sin 6 månadersspruta. De har ju blivit uppskjutet nu i 2 veckor pga av förkylning och feber å massa sånt. Så nu får vi hoppas att han är feberfri till på fredag.

Han har fått världens fart nu i gåstolen, springer efter en när man går förbi och ska helst köra på fötterna på en. River med alla leksaker och tappar han något eller inte når de blir han jätte arg. Haha, så himla söt min gullunge.

Föresten, på förmiddagen satt Marwin i soffan och hade nyss ätit. Jag hade PRECIS tagit på mej ett par nytvättade jeans (favvojeansen) och va gör han inte då då? Jo han spyr ner hela mina byxor men ingenting annat. Kom ingenting på hans kläder heller utan bara mina byxor. Så de va bara slänga dom i tvätten igen.
Niclas hade lagomt kul åt de men inte jag. Sånt som händer.


Oops, lite suddig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test