Marwin sover nu..

Marwin sover igen efter att ha lekt lite och myst med hans favorit snutte (en grön handduk).
Glömde skriva i förra inlägget för er som tycker att jag är knäpp eller dum som ska ut
när Marwin är sjuk. Han är inte sjuk nu direkt utan han är snorig.
Och att han är snorig, ja de kan han va hur länge som hellst så man kan ju inte bara
vara hemma för att han är lite snorig. Då får vi ju hålla oss hemma och inne tills jag vet inte när.
Så tyck vad ni vill, han är bara snorig. Magknip har han också ibland men de är ju knappast
Någonting som smittar utan de är invidiuellt.



De är marknad här i helgen också. Så då ska vi nog ta en promenad ner och kika lite. Vi bor ju bara några hundra meter ifrån området så de går ju fort å gå ner dit. Man får se till att klä både sej själv och barn varmt för de är jämt jättekallt där nere. De är på en öppen plats så de blåser ofta och de är inte varma vindar.
Så på med kläder ni som ska dit. Vi ska iaf på med varma kläder.
Både jag och Marwin (jag är ju en fryslort).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test