Lördagen...

I går va jag vid syrran och Jens. Anton kom dit och vi drack lite öl. Sen begav vi oss ner på stan och till Trägårn. Jag och Anton dansade för fullt medans syrran och Jens va lite tråkigt och inte dansade. Försökte få med henne men de gik inte. Dansa som är så jäkla kul =) ja de va en hel kul kväll iaf.
Mamma kom och hämtade mej, tack tack.
Dom skulle med bussen till gävle kl 8 i morse så jag hoppas dom kom med den och inte försov sej för att hon hämtade mej.
Dom skulle till djurparken där, tydligen många barnfamiljer som skulle åka med idag. De va/är facketsdag idag så dom hade anordnat de.
Jag har en snäll mamma ja, glad är jag för de.

Idag har jag bara lega å slöat på soffan. Vaknade ve 11, tog en lång varm dusch sen la jag mej och kikade på tv, slumrade lite till och från. Och vill ni veta va de roliga är?
Jag ligger på soffan och degar än, haha.. snacka om slö!=)

Snart kommer min lilla älskling hem också, har längtat så efter han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test