Lång promenad idag?!

Satt och funderade lite nu, de är riktigt höstväder ute idag och eftersom jag älskar hösten och dess lite kalla väder så ska jag nog åka till syrran idag så kan vi ta en långpromenad från henne och ner på stan och sen via högberget hem. De blir en riktig promenad, Skönt att få frisk luft, både för mej och Marwin. Så då passar de bra med en långpromenad, kanske tar en fika vid min faster och mina kusiner på vägen hem då vi ändå går förbi där. Ja vi får se, ska ta en promenad iaf i de sköna höstvädret. Gäller att klä på sej ordentligt bara så man inte blir förkyld eller får öroninflamation så på med varma kläder.

Satt och funderade på vad man ska ha för vinteroverall åt Marwin, nån som har nå förslag kanske?
Funderar på en från Po.p men vi får se.

Ne ska ta fram kläder och fixa lite nu.
Längtar efter min pluttis! =) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test