Lägenheten =)

Nu har vi kikat på lägenheten, den är nästan som den jag kollade på först som jag tackade nej till eftersom den va ledig för tidigt och då skulle de bli dubbla hyror.
De är iaf nya köksluckor, ny spis och kyl och frys så de är jätte fint. Dock så är de, hör och häpna men de är blårandiga och fula tapeter i köket och de vill jag inte ha.
I hallen va de nån ljusare orange och i sovrummet va de en mörkare orange, massor av hål i tapeterna.
I vardagsrummet va de nån ljusgrön blommig tapet. Hm ja. Gillade inte tapeterna alls men på måndag får jag reda på om den blir nytapetserad eller inte. Om inte så kommer jag tapetsera själv för lägenheten i sej är helt underbar, bra läge är de också och nära till in faster och hennes familj, farmor och farfar, syrran och hennes kille, matäffär och dagis där min faster förövrigt jobbar =)
Sen till något jag tycker är toppen, de är balkong både i sovrummet och i vardagsrummet så jag har balkong åt båda hållen och de tycker jag om.
Köket tycker jag också om förutom tapeten och de är absolut inte mycke tapet.
Allt går att göra så att jag blir nöjd, de krävs inte alls mycke arbete och tapetsera de kan jag göra utan problem då jag har tapetserat en hel del.
Så blir den inte nytapetserad så tapetserar jag själv helt enkelt för jag vill ha ljusa nyanser då jag tycker att de är absolut finast.
Nu säger jag inte att de är fult med lite färg men de är inte jag helt enkelt och i mitt hem vill jag ha de ljust och neutralt sen om andra har färger gör mej inget och vist kan de också vara fint men inte i mitt hem som sagt.

Så nu håller jag tummarna på att den blir nytapetserad =)

Nu ska vi hämta lillesyster i skolan och sen åker vi till borlänge och köper ny bilbarnstol åt marwin =)


Kommentarer
Postat av: Leila

Kikar förbi och lämnar ett litet avtryck.. =)

riktigt fin o bra blogg!!

//Leila

2008-09-25 @ 16:43:33
URL: http://lillyleila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test