Hemsk natt!

De började igår kväll. Marwin va glad och så, åt sin välling och sen skulle han sova. Han började grina och ingenting hjälpte. Så Niclas tog han en stund medans vi kollade på film men inte de hjälpte heller (brukar hjälpa annars).
Så jag gick upp och la mej i min säng med han och till slut gick jag ner med han igen och då somnade han på min mage. Bar upp han och då sov han till klockan 1 i natt. Sen har han säkert vaknat 20 ggr fram till klockan va 5. Han va vaken mellan 5-06.15 sen somnade han och vi sov till nästan 10. Men usch va jobbigt de är när han har magknip och bara skriker, ingenting som hjälper. Har försökt massera han men de hjälper inte de heller.
Får hoppas att de inte blir lika i natt.

Kikade på en lägenhet i lördags föresten, föll direkt och den vill jag verkligen ha!
Vist den va på 3e våningen och ingen hiss men va 17. Jag ska ju knappast springa upp och ner hela tiden. Vagnen kan jag ju ha i källaren i förådet. Så de går ju att lösa.
Och de som va så bra, den är nyrenoverad och den har badkar. Älskar badkar och speciellt på vintern när de är kallt och jäkligt ute. Sen kan vi bada tillsammans eftersom han vägrar bada i hans badbalja. Diskhon är de enda som duger =)

Ska och kolla på två lägenheter till idag så vi får se. Gillar den jag redan har kollat på iaf. Dock är den ledig nu i september och jag behöver inte ha ngon förren i slutet på oktober antagligen så vi får se.

Skulle verkligen behöva lite massage nu, har så ont i nacken och axlarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test