Halva dagen avklarad snart =)

Nu är disken diskad, promenaden avklarad, lunchen ligger i magen på  oss båda och nu ligger marwin på ett täcke på golvet och leker med alla hans leksaker och kikar på barnprogram lite då och då.

Jag ska kika lite i ikeakatalogen, syrran och jens ska dit på lördag så om vi inte ska till hette de gråbo[?] så ska vi följa med dit. Annars skickar jag med syrran pengar så får hon köpa de jag ska ha om jag ska ha nå vilket jag antagligen ska ha. Ska iaf kika om jag hittar nå snygga tavelramar att sätta in korten jag ska ha i sovrummet i nya lägenheten. Hur jag ska ha dom de får ni se sen för de tänker jag inte avslöja utan de blir en överaskning. De ska iaf vara vita ramar med kort på speciella tillfällen och självklart min son som kommer pryda många av ramarna.

Jag vet precis hur jag vill ha de så de återstår att de om de blir som jag vill eller om de är något som sätter sej på tvären.
Förhoppningsvis inte. Jag kan iaf säga att de kommer gå i ljusa nyanser de mästa. Möjligtvis soffan och bokhyllan som "skär" sej emot mitt ljusa men de får vara så tillsvidare helt enkelt för de har jag inte råd att köpa nytt nu och jag prioriterar inte de som nödvändigt heller då de absolut inte är några fel på sakerna.

Ja de kommer nog bli bra de där bara vi flyttar. De är ju lite över en månad kvar än men de går ju så fort så de står inte på. Tänkte att jag ska börja rensa ur allt jag inte behöver och slänga de så slipper jag flytta med mej allt skit som endå bara blir liggande. Jag har en förmåga, precis som många andra, att spara på allt skit, "de kan ju komma till användning nån gång". Men jag kan säga de att, de gör inte de!

Playtime with my son!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test