God morgon, God morgon..

Solen skiner och fåglarna kvittrar, eller inte.
Marwin ligger nu på ett täcke på golvet och leker, hur glad som hellst och har nyss ätit sin morgonvälling.

I kväll åker han till hans pappa och farmor så då blir de tomt här hemma igen, usch.
Jag tycker att han är för liten för att va borta fredag till söndag när han inte ens är 7 månader.
Han blir så himla orolig när han kommer hem på söndagarna så veckan efter har jag ett helvete.
Han sover inte och han vill bara sitta i knä hela tiden annars blir han kinkig.
Alla vet ju att får man inte sova ordentligt på flera dygn så fungerar man inte fullt ut och man orkar ingenting.
Jag tycker så synd om han att han ska behöva vara borta så länge i streck och han mår ju uppenbarligen inte bra av de för så skulle de inte vara några problem veckan efter.
Men nu är de ju de[!] och blir de lika den här veckan då får vi nog försöka lösa de här på nått annat vis, hur vet jag inte än men de lär bli en ändring och de blir lika efter den här helgen.

Nu ska jag käka lite frukost för magen skriker efter mat nu =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test