God morgon!

Natten har varit lugn. Marwin somnade i mitt knä igår strax efter 21. Jag gick och la mej rint 22 tiden (tidigt för en gångs skull). Somnade ganska på en gång, va helt slut igår. Men vaknade i natt, va klockan va har jag inte en susning om men jag vaknade och vart så förvånad att Marwin inte hade vaknat. Va tvungen å gå och titta så han fortfarande levde och de gjorde han självklart. Så jag gick och la mej igen och vaknade klockan 5 för att han va vaken då. Gick ner och gjorde välling och när jag kom upp igen så sov han. Jahapp, bara gå och lägga sej igen men då kunde jag inte somna om.
Låg och myste och vilade lite bara. 
Kvart i 6 vaknade han igen och åt sin välling, tät i näsan så jag fick göra rent lite och ge han nässpray för barn så han kunde andas igen (ja, de går bra om man använder lite nässpray fast han är så liten).
Nu ligger han i sin säng och har legat och tjålat i snart en halvtimme så jag fick äta min frukost ifred.
Så jag vart riktigt glad när han sova nästan hela natten, är lite utvilad nu iaf.

Men jag kan säga att jag är glad att niclas va här igår, usch va de va jobbigt. Marwin skrek hur länge som hellst, precis som om han hade så ont så han skulle dö. Så niclas sa att : jag tar han jag så kan du vila lite.
Så himla gulligt av honom =)
De är nog inte många killkompisar som skulle göra så. Dom flesta tänker nog: de är din unge så då får ndu ta hand om han också. inte mitt ansvar.
Tur de finns några underbara iaf =)

De vart så tyst uppe, måste gå och kolla om han somnade.
Japp, han sov men vaknade när jag kom upp. Han kände nog att jag kollade på honom.
Så nu ligger han och halvsover här nere på soffan ist. De tycker han är skönare..

Ne undra vad man ska hitta på idag då tro. Nu är jag ju vaken TIDIGT och riktigt pigg så då kan man ju lika gärna hitta på nå skoj idag.
Då va ju bara frågan vad? hm..
Kanske ska ta med mamma och åka in till stan och kika lite. Behöver ha lite nya plastredskap till köket. Mina är så utslitna och man vill ju inte förstöra tyflonet i stekpannor och kastruller så de behövs inhandlas. Sen skulle jag behöva nån korg att ha Alla Marwins leksaker i. Han har ju endel och ALLA ligger jämt överallt. Har dom på soffan ute i köket så han kan nå dom när han springer i gåstolen men när han är klar så ligger dom inte på soffan, då ligger dom precis överallt.

Haha nu tog de tid att skriva de här inlägget. ser nu att klockan redan är 07.10 =)
Började skriva ve halv 7, haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test