Gamla minnen, många skratt =)

Haha, satt och pratade med emma i telefon, hon hade kollat på en massa gamla kort så självklart va jag också tvungen att göra de. Usch hur man såg ut, haha.
På bilden här nedan är de jag, emma, marlené och emmas bror emil. Vi har klätt ut oss till[?] någonting. haha..



Jag som liten. Kan säga att  Marwin är väldigt lik mej när jag var liten men han är också väldigt lik hans pappa när han va liten. Vi måste alltså ha varit lika som små =) hihi..

  

Sen ville emma att jag skulle lägga ut en bild på syrran när hon hade kortare hår
(jag som hade klippt henne där) haha..
Men hon kunde ju ha fixat till de lite mer så hade de sett riktigt bra ut. Luggen syns ju inte nu..


Bilden emma hade påminde mej om hur kul vi hade när vi va små, vi va jämt.
Hittade på allt tillsammans. Och något jag mins speciellt mycke var när vi hade byggt bilen och "husvagnen"  på eran gård, den om vi byggt av snö. Eller när ola va vid er och hälsade på och jag va jätte rädd för han när han pratade som kalle anka. Do gånger vi sarr vid erat bord men dom där pallarna som hade olika färger, under parasollet och käkade glass. Ja de va tider de. Så kul vi hade. Synd att de är 45 mil emellan nu, annars hade vi nog haft lika kul än =)
Midsommarhelgen i orsa, du, jag, johan, zäta, netzell och andreas, haha säger jag bara. Boys, boys, boys ooohh yee=)
Eller drakbåten i smebacken med j och z (z som va så kåt på dej emma, haha )
och när vi va och grillade i nån stuga ute i skogen med jocke och zäta!
Haha, ja kul har vi haft iaf.
Nu äre natta. I morgon ska jag kika på lägenheen igen. wiii =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha. Jag vet inte va ja ska säga. ja blir bara rörd å glad :D hiihii.!

2008-09-24 @ 12:57:00
URL: http://ploom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test