Full fart igen..

Nu är de full fart igen. Gick upp för en halvtimme sen efter att ha legat i sängen och krånglat ett bra tag. Marwin har sovit lite bättre i natt så jag kanske har fått sova iaf 3 timmar sammanslagt.Trött? Ja de kan jag säga att de är jag. Orkar knappt hålla ögon och huve öppe men man måste ju.
Marwin springer i sin gåstol nu iaf så nu är allt bra och han är nöjd.
Vilket resulterar i att jag kan vila lite lätt på soffan. De finns ingenting i köket som är farligt eller olämpligt som han kan komma åt och sen har jag koll på han från vardagsrummet så de går alldeles utmärkt att vila fast han är vaken.
Så de ska jag göra nu.

Go morgon föresten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test