Dagen..

Idag har vi varit i stan och fikat med sofie, kul å träffas, de va ju så länge sen.
Efter de åkte vi ut till saxdalen och träffade rikard, han lekte och busade med marwin (gav han lite kakor och hm, snask) haha.. jag satt ute i solen och hade de gott. Kul att träffa min lilla älskade tremänning, blir ju inte så ofta nu som de va förut.

Sen har jag och mamma varit till bergslagsodlingarna och inhandlat lite nya blommor. Tyckte att de behövdes i mitt kök då de är så trist med samma blommor jämt. Lite nya livar upp stämningen och de ser snyggt och frächt ut igen =)
Nu har jag dammsugit lite, blev dock inte hela lägenheten för damsugspåsen är full och jag har tyvärr inga nya hemma.
Tänker inte tömma ur den gammla som vissa gör.

Nu ska jag käka lite, blir samma som igår då jag va smart och gjorde så att jag kunde äta de idag också. Slipper jag göra nå idag =) hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test