Borlänge idag..

Idag har vi varit i Borlänge och kikat. Marwin fick två par nya byxor som han kommer bli så söt i.
Sen kollade vi på bilbarnstol och provade nog alla dom hade men jag tyckte inte att han satt nå bra i dom.
De fanns en som han satt bra i så den ska vi köpa till veckan. Kommer bli superbra.
Han har en acta graco logico nu, en sån där jätte tung klump som man kan ha från födseln. Nu har jag spännt ut bältet så mycke de går och har han då vinterjackan på sej så blir bältet jätte kort och han får knappt plats så de va dags för en ny. Sen vill han inte ligga ner utan han vil sitta upp så att han ser, nu ligger han ju ner och då drar han sej upp och försöker sätta sej och när han märker att de inte går för att han sitter fast så blir han arg.

Sen har vi ju nya rutiner här i huset, marwin får inte sova på eftermiddagen men eftersom vi gick upp kl 7 i morse så fick han sova en stund iaf och de gjorde inget. Jag lägger han i sängen och ger han en flaska välling sen går jag ner och vips så sover han själv. Så stolt över han =)
Nu ska jag slappna av lite och vila min onda rygg och nacke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test