Toppenkväll igår!

Kan sammanfatta kvällen igår som toppen. Efter middagen vid pappa så va vi hemma en stund. Drack några öl och mamma hämtade marwin. Jag åkte in till stan och gick på selmas med linn och marika som jag inte har träffat sen jag vet inte när och de va skitkul. Drog till trägårn och dansade massor efter ett tag och vi hade skitkul. Får vi verkligen göra om snart igen!

Vaknade halv 11 med världens huvudverk. Mamma hade varit hit vid 8 för jag hade glömt blöjorna och jag har inge minne alls av att hon hade varit hit men hon hade tydligen prata med mej å så.
Jaja, ibland är man trött =)
När jag klivit upp tyckte jag att de kändes konstigt i munnen och gissa vad. Min ena tungpiercing är borta så jag har bara en i nu. Vart 17 har den andra tagit vägen? har jag svalt den i sömnen? ja jag har ingen aning, borta är den iaf så jag måste till syrran och hämta en ny.
Känns helkonstigt utan den ena när man är van med 2 och inte en.
hm, ne nu ska jag vila huvudet lite, usch för huvudverk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test